image004 (1)

To be, or not to be: Пішохідна вулиця Сагайдачного

Скільки пішохідних вулиць має центральна частина Києва?

Вікіпедія стверджує, що дві. З половиною. Андріївський узвіз та Банкова є пішохідними постійно, а вихідними днями від автомобілів звільняють Хрещатик.

Проблема відсутності повноцінного пішохідного маршруту центральною частиною Києва постійно обговорюється жителями міста, що змушує міську владу реагувати.

Нарешті славнозвісні покращення були обіцяні містянам тодішнім головою КМДА Олександром Поповим, а потім підтверджені розпорядженням КМДА №489  від 08.04.2013 “Про реконструкцію вул. Сагайдачного з облаштуванням пішохідної зони”.

Почались жваві обговорення доцільності таких перетворень, ЗМІ малювали інфографіку, проводилися опитування різних масштабів, розроблялись концепції та плани, а в жовтні опубліковано “Концепцію реабілітації історичного середовища на Подолі та Дніпровських схилах”.

Концепція Департаменту містобудування та архітектури
Концепція Департаменту містобудування та архітектури

Згідно з концепцією, створення пішохідної зони дозволить мінімізувати техногенний вплив на об’єкти культурної спадщини, дасть поштовх розвитку альтернативних засобів пересування, покращить екологічний стан та створить туристичну велоінфраструктуру прокату, збільшить привабливість території для киян та туристів, а також збільшить інвестиції в територію та нерухомість.

Основною проблемою на шляху до цієї містобудівної ідилії вважалась низька пропускна спроможність вулиці Набережно-Хрещатицької, проте у річному звіті Департаменту містобудування й архітектури КМДА визначено шляхи подолання цієї перешкоди – пішохідна Сагайдачного може перетинатись автомобілями в двох місцях, а проїжджа частина  піднята на рівень пішохідної зони та відділена стовпчиками за європейським зразком.

Опубліковано в річному звіті Концепція Департаменту містобудування та архітектури
Опубліковано в річному звіті Концепція Департаменту містобудування та архітектури

На користь створення пішохідної зони на вулиці Сагайдачного свідчать і дані по забрудненню атмосферного повітря – концентрація чадного газу більш ніж 10 разів перевищує державні санітарні норми, а рівень шумового забрудення в 73 децибели аж ніяк не сприяє відпочинку в ресторанах, що розташовані вздовж вулиці.

Так майбутній Поділ уявляли собі в КМДА серпні 2013:

Podil (3)

 

Так в жовтні того ж року:

Снимок экрана (18)
Схема формування публічного простору

Як бачимо, планувалось створення “Великого пішохідного кільця”, яке б збільшило привабливість міста для туристів, адже було оцінити цілісний образ старої частини міста, а містяни отримали б новий простір для відпочинку.

Проте віз і досі там – пішоходи намагаються протиснутись між літніми майданчиками та припаркованими на тротуарах автомобілями, що є іншою проблемою вулиці Сагайдачного.

Відповідно до правил розміщення тимчасових майданчиків закладів громадського харчування, ресторани мають право встановлювати тераси, але лише в тому випадку, коли це не заважає пішоходам, а також лишають не менше 1,5 метра пішохідної зони.

821810

Звичайно, порушення, як це часто буває, відбуваються цілком законно, адже дозволи на розміщення більшості терас таки були підписані Володимиром Бондаренком ще в квітні. Однак отримання дозволу ніяк не вирішує реальної проблеми – місця на тротуарі часто не вистачає навіть для двох осіб, а відпочинок на “свіжому повітрі” перетворюється на випробування стійкості організму до дії чадного газу.

821811

Очевидним компромісним і, разом з тим, комплексним рішенням є облаштування постійної пішохідної зони яка б змінила не тільки сутність вулицій, але й якість перебування на ній: основне джерело чадного газу взагалі зникне з вулиці, ресторани зможуть облаштувати якісні та комфортні тераси для відпочинку громадян.

В червні 2013 року на урядовому порталі опублікували концепцію вулиці Сагайдачного:

image004 (1)

В листопаді 2014 з’явились перші повідомлення про можливе створення мережі велосипедних доріжок по всій території Києва. Схему розробляли у співпраці з Асоціацією велосипедистів Києва, німецькими спеціалістами та Житлобудінвест. В КМДА стверджують, що перші маршрути Троєщина – Центр, Солом’янка – Центр і Виноградар – Центр могли б бути запущені вже в 2015 році.

Експерт Німецького товариства міжнародного співробітництва в Україні (GIZ) Матіас Брандт: “Ми повинні розуміти, що ця концепція потребує інших підходів: на тих місцях, де зараз стоять автомобілі можуть бути велодоріжки, а парковки на площах міста можна замінити скверами або ігровими майданчиками. Європа вже давно керується такими принципами, бо це і здоров’я людей, і більша безпека дорожнього руху ”

o-00013874-n-00031596

З метою визначити перспективи не тільки зменшення концентрації забруднюючих речовин, але й підвищення комфорту жителів міста, студентами кафедри екології КМА буде направлено звернення Голові Київської міської державної адміністрації , з проханням надати коментарі та зазначити можливі напрями співпраці.

З текстом звернення можете ознайомитись за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1fkMnCgb0ofJMh84GCXpu49TvKkBHFNkzrFyxm7ZgUBY/edit?usp=sharing

В додаток до збору підписів студентів академії, буде розпочато збір електронних підписів.

 

 

 

The Perfect Style Women Fashion Dresses
xvideos-v In the Gucci Group

Jewelry and Charity Combine for Beautiful Results
xHamster Level C is the title for you

Selena Gomez and Justin Bieber Share Love of Fashion
freeporn active firms fx currency summary

6 People Who Turned the Tables on Government Surveillance
xvideos You may be thinking

How to buy wholesale fashion jewelry
fluoshoes How to Start My Own Cheap Clothing Retail Business

Fashion Etiquette for White Shoes
citybbq I’m going to say you’re a B cup

Zahia Dehar does it with cupcakes and pasties for Paris Fashion Week
top1xxx SHLD have placed a great deal of business volume up for grabs